Alla inlägg den 6 september 2011

Av Sandra - 6 september 2011 21:10

Lite glest med kommentarer stundvis........... är alltid roligt att få tips eller annat =)


Nu ska det mesta vara klart för dopet, bara jag som har ångest!!!! Men får tänka att det är över snabbt och Stina får lite roliga kort att ha som minne.


Stina provar diadem....lite stort =)

 


Av Sandra - 6 september 2011 10:50

Ja med risk för upprepning... hur får man sin dotter att sova i sin säng???

 

Nätterna går toppen nu. Hon somnar mellan 19-20 och sover till 6-7. Vaknar en gång och äter.

Igår sov hon 50 minuter i sin säng och det är lagom på fm. Sen brukar hon behöva 2 timmars sömn, men igår blev det 40 minuter i sängen och resten i min famn. Jag försökte lägga henne, men då vaknade hon direkt. På em tog vi en promenad så hon sov 35 minuter.

Idag sov hon 50 minuter i min säng för jag vilade också på morgonen.

Sen sov hon bara 20 minuter i sin säng, i min famn 40 minuter och nu har jag kunnat lägga henne. Hon har sovit 20 minuter än så länge.

Hon behöver verkligen den långa sömnen nu annars är hon väldigt kinkig på kvällen. Nu testade jag lägga min kudde i hennes säng, den sover hon ju på i min säng.


La henne på en filt vid tv:n, hon fick snabbt besök av Zimba =)

Hon har äntligen börjat gå med på att ligga på mage, men tendenser att vända sig från något håll har hon inte visat.

    


Igår var Johanna här, poppis hos Stina    De var själva när jag var hos sjukgymnasten, sen blev det promenad, mat och film.

 

Hon testade Adelés stol i helgen. Lite roligt, men hon orkade inte länge. Hoppas ändå snart ha en stol hemma till henne.

    

Presentation


Mitt liv med diabetes och min dotter Stina.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards