Alla inlägg den 31 augusti 2011

Av Sandra - 31 augusti 2011 20:49

Idag kom jag på att det är 1 september imorgon. Glömde min födelsedag =)

Jag tycker inte det är nåt särskilt att fylla år längre. Har aldrig varit så mycket för kalas och presenter. Nu har jag kalas för att träffa min familj, för kompisarna är många år sen jag hade. Firade 30-årsdagen men sen dess har jag inte firat.


Hoppas Stina sover länge imorgon, eller till 6 iaf. Idag hade hon velat gå upp 4.20, men då la jag henne hos mig och vi sov till 5.30 Ikväll var hon vaken längre än vanligt så kan ju alltid hoppas hon sover längre.


Snart sängen........

Av Sandra - 31 augusti 2011 12:13

Efter mycket velande har jag nu bestämt mig för att inte gå på babysim. Det verkar roligt och är nog jätte-bra för barnen. Jag fick inte med mig någon att gå med mig, så därför avstår jag.

Senaste tiden har jag fått "låga känningar" vid de mest dumma tillfällen och tanken slog mig också att det kan komma i vattnet. Ganska troligt eftersom det är lite rörelse och jag verkar känslig. När jag då är ensam med Stina har jag ingen att lämna henne till. De andra mammaorna kan ju vara upptagna.

Har ni andra varit på babysim?

Jag får försöka ha roligt i vattnet med Stina ändå. Tänkte vi skulle bada i badkaret någon dag och se vad hon tycker. Sen kan vi gå till simhallen med Leena och Adelé så är jag inte själv.


Hon har fått skorv så nu har hon badat två dagar. Vi har oljat huvudet på kvällen och badat på morgonen som det står. Men det har inte hjälpt så mycket. Tips????

Presentation


Mitt liv med diabetes och min dotter Stina.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards