Direktlänk till inlägg 29 augusti 2011

Rubrik saknas

Av Sandra - 29 augusti 2011 09:31

Igår hade jag ingen tv oc h det var tomt. Jag brukar ha på den i bakgrunden nästan hela dagarna.

Idag var jag på väg att ringa men kollade alla sladdar ännu en gång. Sen gick det. Vet inte om jag kollat sladdarna dåligt innan eller om telia fixat felet innan jag hunnit ringa.


På torsdag fyller jag år (27 igen... ha ha). Känns inget speciellt. Ska till kirurgen för min gallsten och sen blir nog Stina och jag själva. Det känns väl lite trist att va själv, men familjen kommer på söndag och kompisarna bjuder jag inte längre. Tycker inte man behöver fira och ge paket vid min ålder... =)

Av Stina har jag önskat min en sovmorgon!!!!! Troligt jag får det ha ha. Mamm ahde nog gärna velat ge mig det, men hon sa själv hon inte klarar sova här. Kattallergiker ju..... men jag tycker jag klarar att gå upp vid 5 ganska hyfsat nu. Igår och idag har det varit segt eftersom jag vaknat med feber. Men tänkte lägga mig med Stina nu och hoppas hon sover länge om vi sover i min säng. Både igår och idag har jag sövt henne bredvid mig i sängen när hon ska sova på morgonen. Det har gått bra, men när jag går upp vaknar hon, så funkar ju ändå inte!!! 


Stina har varit små-förkyld en vecka nu. Jag har dragit mig för att ge koksalt i näsan, men idag gav jag det innan maten. Hon sa faktiskt inget och verkar andas bättre. Hon har även hosta ibland, men det är bara någon gång per dag så är nog ingen fara med det.


Idag la jag henne på en handduk på köksgolvet med lite leksaker. Funkade jätte-bra!!!! Hon låg länge så jag kunde äta frukost och plcoka iordning i köket.Får testa olika saker varje dag nu då, så hon vill ligga själv.


Nu ska jag se om vi kan sova lite så min feber försvinner.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 16 augusti 2012 21:12

Nä nu ger jag mig. Lägger ner min blogg för tillfället iaf. Jag gillar att ha några läsare men statistiken visar ganska få just nu. Jag valde ju att låsa bloggen så mitt fel. Men har ändå aldrig ork el tid, mår inte särklit bra just nu men kämpar f...

Av Sandra - 8 augusti 2012 21:07

Blev inte att få fart på bloggen, hinner aldrig och är så trött. Alla pratade om att man blir så trött första tiden som mamma, men den tiden har jag nu. Jag är trött hela tiden. Stina vill gärna busa i min säng och så fort jag lägger mig hålle rjag...

Av Sandra - 2 augusti 2012 14:17

Jag vet inte om jag har några läsare kvar efter denna sommar. Att blogga har inte funnits i min vardag.   Jag har nu städat och skulle helst sova liye, men ska jobba snart. Så tänkte ta en snabb bloggning om sommaren.   Stina och jag har förs...

Av Sandra - 2 augusti 2012 11:42

1 timmas promenad avklarad i värmen. Gick utan barnvagn så lite mer motion än när man går med vagn. Stina är hos sin pappa två dagar. Jag ska jobba ikväll och imorgon. Nu testkör jag min nya tvättmaskin och ska ta en sväng med dammsugaren och moppe...

Av Sandra - 31 juli 2012 21:00

Ingen aning om vad  jag ska skriva om idag men hamnade här.   Jag kämpar mot vikten, igen. Jag mår riktigt dåligt över hur jag ser ut men varje gång jag äter duktigt får jag sockerkänning och får ta socker. Inte bästa. Tips? Jag är väldigt rädd...

Presentation


Mitt liv med diabetes och min dotter Stina.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards