Alla inlägg den 27 augusti 2011

Av Sandra - 27 augusti 2011 20:45

Jag har nu betalat mina räkningar och det var inte roligt =(

Så har lagt mig disponibel två veckor i september. La mig dygnet runt, det är ju bara att tacka nej om jag inte kan. Jag tänker inte jobba mer än 5 timmar. Känns ändå ok, för de som är barnvakt kommer vara hemma hos mig och Stina somnar runt 19. Så för henne blir det inte så många timmar utan mamma. Om hon då inte vägrar att somna.


Det är lite roligt att prata sömn med mamma/mormor. Hon säger vi barn var så snälla så när vi behövde sova kunde hon bara lägga oss i sängen så somnade vi. Så det tycker hon ju att Stina också klarar av...... ha ha... ja alla barn är olika.

Ikväll la jag ner Stina i babysittern när hon var trött. Jag var akut kissnödig och visste jag skulle sitta och söva en stund. Hon gallskrek så tårarna sprutade och hon tappade andan. När jag tog upp henne var hon helt svettig och då var det bara några sekunder. Tror inte hon är redo att somna själv än......

 

I natt sova hon hela natten, men vaknade ju 04.40 Tycker jag är lite tidigt. Vi var uppe till 06.30 och sen sov vi till 8. Hoppas hon sover denna 1½ timma direkt efter 04.40 snart. Jag försökte söva om henne efter en flaska mat, men hon bara skrattade åt mig sötnosen.


KÄRLEK

  

Presentation


Mitt liv med diabetes och min dotter Stina.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards