Alla inlägg den 26 augusti 2011

Av Sandra - 26 augusti 2011 09:15

Tänk att jag visste inte att man kunde vara såhär lycklig.

Visst sover jag inte mycket, men har vant mig vid att gå upp vid 5 nästan varje dag.

Just nu är Stina i en period då hon inte vill ligga själv och leka utan vill bara vara nära. Men hon ligger nu bredvid mig i soffan, nöjd och läser (tuggar) sin bok.


I natt vaknade jag nog 1 gång i timman. Stina sov oroligt och drömde nog för när jag gick upp så sov hon. Men skrek och rörde sig i sängen nästa hela natten.

Hon ska strax få mat så åker vi till bemanningen för jobbprat.

I em blir det långpromenad med mormor (bästa mamma).


Jag har ju köpt en crosstrainer, så nu ska det tränas. Jämförde med priser på Zumba och styrketräning och tjänade på att köpa denna begagnad. Nu kan jag träna när jag vill och behöve rinte fixa barnvakt för att kunna röra mig. Får hoppas Stina gillar att titta på stora maskinen. Annars får jag träna när hon somnat på kvällen =)

Ska köra första passet på söndag. Då ska Stina med sin pappa på kusinens dop. Det är bara 3 dagar mellan dessa småbarn =)

Om två veckor är ju Stinas dop.... hua......jag gillar inte plandera och vara värdinna, men kan ju vara en roligt minne.

  En orbitrek har jag köpt.

Presentation


Mitt liv med diabetes och min dotter Stina.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards