Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Sandra - 8 augusti 2011 12:32

.........Stina sov ju i min famn förut, en så fort jag la henne vaknade hon. Nu är klockan 12.30 och hon har varit vaken 7 timmar, förutom powernaps på 10 minuter. Men hon är ju på gott humör, skrattar och pratar hela tiden.

Vi ska nu åka till nvc och läkaren och jag är säker på hon somnar i bilen dit. Då lär hon inte vara alltför glad när hon ska underökas.......och bli väckt........


Jag har inte fått i mig mat, får väl tacka dottern för det ;)

Blev en rostad macka för att klara mig hem igen. Är vrål-hungrig men har ingen färdig mat. Stackars min diabetes, sköter den inte alls så bra sen jag blev mamma.


Jag har pratat med folkraceansvariga i min klubb (min syster). Jag bad henne ta bort syster 5 minuter...ha ha

Så har sagt ifån att jobba som tävlingsledare detta år. Jag har absolut ingen lust att stå som TL. Detta beror inte alls på att jag har Stina utan att jag behöver bara vara lite ledig. Det som är tungt är att det är partävlingen jag säger ifrån och den va jag ju med och startade i Vimmerby. Känns lite som "min egen".

Men jag lovar jag kommer nästa år igen och hoppas då få komma till måååånga klubbar och jobba .......


På återseende....... kram

 

 

Av Sandra - 8 augusti 2011 08:46

Åhhhhhhhh vad trött jag är. Ja tröttare än vanligt. Igår kunde jag inte somna och har vaknat flera gånger i natt av mardrömmar. När jag väl somnade ville Stina ha mat. Det brukar gå fort, men i natt hade blöjan läckt så bara att byta lakan. Stina va nöjd  ändå, låg på min säng och skrattade vid 01.30...*gäsp*


Förra veckan va nätterna så bra. Jag sov mellan 21.30-03.30 och  04-06. Nu är Stina tillbaka vid att vakna 04.30 och ha mat runt 01. Jag har inte kunnat lägga henne förrän 21, så jag kommer inte i säng. Ja ja igår tog vi hemmadag och jag la mig varje gång Stina somnade. Man klarar dagarna även att man är seg och trött ibland.   Har ju finaste tjejen att mysa med.


Idag ska Stina och jag till bvc för läkarundersökning. Går förhoppningsvis bra, hon verkar ju må bra. Just nu sover hon väldigt tungt i min famn. Hon brukar sova en timma efter hon vaknat. Hon får leka och äta sen sover vi båda igen. Inte idaf, hon bara skrattade när jag försökte söva...hmmmm..... så hon va vaken 3 timmar istället för 1. Ska lägga henne nu och se om hon kan sova en stund i sin nybäddade säng.

Presentation


Mitt liv med diabetes och min dotter Stina.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards