Alla inlägg den 23 juli 2011

Av Sandra - 23 juli 2011 16:23

Sitter med Stina i soffan. De flesta kvällar vill hon bara sitta i knät och kolla. Att man kan känna sån kärlek så det gör ont. Jag är verkligen så lycklig!!!! Nu är det bara kärleken till en karl som saknas. Men jag känner inte många singelkillar som vill gå på date med en småbarnsmamma.  Jag är ändå för feg för att ta första steget.


Ikväll blir det nybyggarna på tv, gammal klassiker   

  

Av Sandra - 23 juli 2011 09:09

Min läkare ringde igår. Det skulle egentligen ta en vecka på att få resultaten efter röntgen, men han hade fått papperen igår. Han ville hellre ringa än att skicka brev. Så bra en läkare är då!!!!

Det positiva var att jag inte har njursten och njurarna såg bra ut.

Det negativa var att istället har jag gallsten!!!!


Alltså.......jag orkar inte alla dessa sjukdomar. Nu blir det ännu mindre att äta. Jag har bara läst lite och äpple, päron, paprika och fet mat ska man undvika. Jag ska få en tid till kirurgen i Västervik och prata om ev. operation eller om man ska låta det va. De rekomenderar inte operation, jag gjorde ju nyss en bukoperation.

Men känns obehagligt att veta att jag kan få ett nytt "anfall" när som helst. Var jag ensam fixar jag ju det, men nu har jag ju Stina att tänka på. Jag har smärtstillande redo, men fick jag feber eller mådde dåligt skulle jag till akuten eller vårdcentralen direkt.


Nu har jag.......massa matallergier, diabetes typ 1, gluten och gallsten. På det har jag migärn och spänningshuvudvärk.

Ett riktigt härligt år jag har haft!!!!! Stina är det bästa som hänt mig, men alla sjukdomar.......usch.......


Nu tar jag gärna emot tips på vad man kan äta med diabetes på kvällarna. Jag brukar äta frukt...äpple, päron......men det ska jag ju inte nu. Frukt som är så bra att ha i väskan.

Presentation


Mitt liv med diabetes och min dotter Stina.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards