Alla inlägg den 14 juli 2011

Av Sandra - 14 juli 2011 08:34

Dagarna går så fort så detta med blogg finns det inte tid till. Blir ibland när jag känner för att sitta lite och Stina sover. Nu sover ho och jag väntar in mamma och Adelé. De ska va här idag för det skulle va hantverkare hos mamma. Adelé bor ju där denna vecka.


Igår hade jag Adelé en stund, så vi åkte till Erica. Stina fick va hos mormor för 2-barnmamma lockar inte =)

Adelé fick testa att va på deras stora studsmatta och det var populärt. Fick inte ner henne!!!! Bilder kommer på det en annan dag.

  

I tisdags jobbade jag på semesterracet. Kan ärligt säga attd et var mycket rörigt första timmarna, men jag fick ordning på kaoset efter ett tag =)

Skulle kunna tänka mig ha sekretariatet igen något år faktiskt. Men nu ska jag inte jobba där mer i år. Ska in imorgon och lördag som publik. Imorgon tar jag med Adelé och på lördag Stina. Byter barn med mamma så hon får lite lugn. Stina ligger ju still, men Adelé är det fart på =)


Men man ska inte vara en lång dag på folkrace med både diabetes och gluten. Finns ju INGET att äta om man blr hungrig. Jag fick bullens korv utan bröd och det var inget hjälpande tyvärr.


Markus hade Stina en lång dag då och det hade ju gått bra såklart. Men jag har märkt hon blir orolig om kvällarna när man är borta hela dagarna. Det blir hon även om jag är hos mamma en kväll och åker hem, Stina kan inte få ro till natten. Så får fundera på hur man ska lägga upp tider för henne och hennes pappa. Även att det fungerar bra att lämna henne, så ska hon nog inte vara kvällar just nu. Jag läser lite om föräldrar som inte lever ihop och umgänge. Det är ju oftast efter 6 månader man "lämnar" en hel dag, mest för tryggheten för barnet. Vi får ta en vecka i taget och se hur det fungerar. Just nu är det ju bra =)


För någon vecka sen bakade jag jordgubbstårta. Blev ingen midsommar (blev jordgubbar, glass, grädde då) och jag har varit så sugen. Så gjorde en glutenfri sockerkaka. Den gick tyvärr sönder, men efter lite "lappande" så blev det en tårta. Den är inte fin, MEN så god den var!!!!!!

  

Presentation


Mitt liv med diabetes och min dotter Stina.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards