Alla inlägg den 2 juli 2011

Av Sandra - 2 juli 2011 20:57

Jag är fortfarande hos föräldrarna. Jag hade tänkt åka hem igår, men va lite nervös att vara själv med Stina en natt redan. Så beslutade stanna kvar. Då skulle jag åka hem idag, men har mått illa från och till idag.

Imorgon åker vi hem på förmiddagen så har jag hela dagen på mig att känna efter.

Jag har aldrig kännt sån smärta som de "anfall" jag fick, så jag har lite ångest för att vara själv nätter nu när jag har Stina. Förlossningen var ingenting mot denna smärta. Visst gick jag inte egenom en hel förlossning, utan det blev snitt. Men jag låg ändå två dagar med olika graders värkar.


Idag var sista dagen med peniccilin, så hoppas jag blir bättre för var dag nu då. Igår var jag riktigt pigg, men idag lite illamående som sagt.


Jag följde med till Vetlanda idag på bilspeedway. Det var roligt att träffa folk, men jag var törtt. Jag var nog inte så social,men tror de runt mig förstod. Stina sov gott i vagnen hela fm, sen på em fick hon sova i famnen. Bortskämd tös kanske, men stå och rulla vagnen i flera timmar fixar inte min rygg.


Bifogar kort från midsommar   

       

Presentation


Mitt liv med diabetes och min dotter Stina.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards