Alla inlägg under juni 2011

Av Sandra - 1 juni 2011 09:33

Det är glest med inlägg just nu, men som alla småbarnsföräldrar vet tar det tid med dom små. Sen att jag är själv gör ju att det blir ännu mer för mig, men jag stor-trivs!!!

Hon är så underbar lilla Stina   

Hon gör inte mycket ljud ifrån sig förutom när hon vill ha mat. Då går allt för sakta och hon har svårt att varva ner och börja äta. Så vi kämpar på med amningen, vi går in i ett eget rum om vi är borta så vi ska få det att fungera.

Snart kommer BVC och ska väga, ska bli kul att se om hon går upp nåt. Då vet jag ju hon får i sig mat trots protester ibland.


Jag har inte tagit emot så mycket besök än. Mamma o pappa har varit här. Igår kom Stinas pappa Markus och sen hela familjen Åberg. Johanna kom och var med på vår första promenad. Idag kommer första vännen (Johanna är ju mer familj), så i em kommer Erica =)

Jag är ju pigg o så men även med besök avvaktar jag tills amningen fungerar bra. Vill inte stressa på min tjej  ;)


Idag och imorgon är det folkrace i Gnagaredalen. Jagh ar hela tiden sagt jag ska åka in torsdagen, men trodde ju jag skulle få barn tidigare. Nu är jag velig. Vill verkligen åka dit och träffa folk och titta på bilarna. Men så har vi ju amningen, tror varken jag eller Stina är redo att sitta bland folk eftersom det inte fungerar till 100 % än. Men jag har ju nyckel till kontoret så kan ju alltid låsa in mig där. Jag kommer nog inte bestämma mig förrän imorgon då jag vet hur natten varit. Hon har ju haft underbara nätter här hemma. Äter läääänge innan natten och sover sen 4-5 timmar innan mat igen.


Förlossningeberättelse kommer, men inte så detaljerat ;)

Presentation


Mitt liv med diabetes och min dotter Stina.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards