Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Sandra - 9 juni 2011 18:59

Vad dagarna flyger iväg och ändå gör man inget alls. Jo tar hand om min plutt ju ;)

Idag har jag inte hunnit vila middag så känner mig ganska seg, men Stina somnade faktiskt en stund nu. Annars är kvällarna hennes vaken tid och hon vägrar ligga ensam. Känns i hjärtat när man låter henne skrika, men jag måste ju få gå på toa en gång iaf. Mat skulle jag inte klara att laga som Stina är nu. vet inte hur jag ska få kvällarna att fungera. Jag kan inte sitta och äta med henne i knät varje kväll, ingen mat-ro för mig då.

Lunch har jag ätit hos mamma några dagar nu men då sover Stina. Kanske ska börja äta kvällsmat hos mamma istället.  Får hoppas Stina kommer på att mamma måste få mat så hon får sin... =)


Idag gjorde hon framsteg med amningen. Jag avskyr dessa amningsnappar, så försöker utan ibland. Idag tog hon ena sidan och åt helt utan. Andra sidan vägrar hon, så där får vi kämpa vidare. Hon gillar inte den sidan alls, inte lika mycket fart på mjölken där. Så jags ka pumpa, men när ska jag hinna pumpa???? Idag tog jag med pumpen till mamma så har lyckats en gång idag.


Imorgon blir det bvc och jag hoppas Stina gått upp i vikt nu. Har varit utan ersättning i två dagar nu. Hon tuttar mer igen men det gör ingen. Vill inte behöva använda ersättning, hennes mage blev så trög. Igår kom den igång igen, så fort ersättningen försvann. Nu är det senap i blöjan som innan....... ;)

Jag ska till frissan med!!! Äntligen!! Så pappa ska ha Stina en stund. Det ville han så gärna, bara jag bytte blöja innan ha ha...... Han får nog följa med till bvc med, för jag får ju inte bära så mycket.


Nu ska jag passa på att tömma min blåsa och äta en macka. Hoppas hon sover en kvart till.....  


Just det... idag badade Stina för andra gången hemma. Första var inte så kul, men idag bara njöt hon....... så hon är fin. Kammaded långa håret och njöt för fullt ;)

Presentation


Mitt liv med diabetes och min dotter Stina.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards