Alla inlägg den 5 juni 2011

Av Sandra - 5 juni 2011 15:32

   Ja nu åker mina hemska solglasögon fram. Gillar dom inte alls, men de fyller sin funktion och jag slipper få migrän av solen. Ska fixa  nya linser nu till sommaren så kan jag ha andra solglasögon, men över glasögonen passar ju dessa "snygga".


Jag väntar på att min tjej ska vakna. Hon somnade gott på mig förut. Som jag skrev igår ska man ju inte ha barn sovande spå mage längre, men att låta dom somna på mage för att sen flyttas till sängen kan ju inte vara farligt. Att sova på mage har ju med plötslig spädbarnsdöd att göra och när de sover på någon har man ju koll hela tiden. Jag vet jag inte är ensam om att ha barnen på bröstet.

Stina älskar iaf att somna så. När hon somnat och låg i sängen, la jag mig ens stund och trots många timmars sömn om nätterna somnade jag en stund.

Vi ska åka till föräldrarna på mat när hon vaknat. Men funderar på att klä på henne sovandes, så vi hinner träffa Åberg innan de åker.


Idag är Stina 2 veckor redan!!!

  

Presentation


Mitt liv med diabetes och min dotter Stina.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards