Alla inlägg den 18 maj 2011

Av Sandra - 18 maj 2011 15:59

Idag är det den 18 maj och beräknad förlossning. Men jag är hemma............ Trodde aldrig jag skulle gå tiden ut. Har under hela graviditeten hört "myter" om diabetiker och att man aldrig får gå tiden ut. Men nu är jag här vecka 39+6 ;)


Jag var hos mamma idag på lunch. Tror hon kände på mig vad jag ville ha för det blev ju lyxlunch mitt i veckan.... potatisgratäng med köttbullar och sen hade hon testat att göra glutenfri rabarberpaj och vaniljsås. Underbart gott!!!!


MVC gick bra idag, de klarade av att sticka mig i armen ocskå. Men de såg hur jag svullnat i ansiktet. Jag sa det till Johanna igår att jag svullnat så mycket sista dagarna i ansiktet, men när man träffar mig daglligen kanske man inte tänker på det.

De två på MVC såg det direkt att det hänt mycket på bara en vecka. Jag kan ta att jag svullnar fötter och händer, men att det sätter sig i ansiktet är jobbigt. Ser ännu fetare ut än vanligt och inte "fin fet". Gravidmagen är ju "fin fet". Men det försvinner ju förhoppningsvis ganska snabbt sen det svullna ;)

Presentation


Mitt liv med diabetes och min dotter Stina.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards