Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Sandra - 16 maj 2011 17:44

Ja jag är hemma igen. Jag hade en toppen-läkare idag och är nöjd med vad som bestämdes. Vad som bestämdes kommer jag dock inte skriva om, vissa saker är för privat och jag vill inte alla ska veta hur det ska bli med min förlossning.


Jag ska snart ta en dusch. Har riktigt ont i ryggen efter dagen, men vill duscha av mig kletet på magen. Hur mycket man än torkar magen efter ultraljud blir det kladd kvar.

Johanna va med in idag på ultraljud och CTG. Hon fick äntligen se rörelser och en hickande mage. Hon hann oxå känna ett ben trycka ut från magen. Det tog bara 9 månader innan bebisen ville visa sina rörelser för henne ;)

Men idag var det väldigt livat i magen!!!!


Klarar inte sitta upp mer, så får bli en varm dusch då.

Av Sandra - 16 maj 2011 11:08

Nu vill jag träffa min lilla bebis    Den är nog inte så liten, för två veckor sen 3400 gram så kanske närmare 4000 gram nu ;)

Jag känner/ser ben och fötter sticka upp och då vill jag bara se den lilla. 

Ska åka och hämta Johanna på hennes jobb nu, sen kör hin mig till Västervik. Ultraljud, CTG och läkarbesök idag. Jag skulle bli så glad om jag fick stanna kvar i Västervik. Får väl springa på stan om de slänger hem mig igen.


Ha det gott.........

Presentation


Mitt liv med diabetes och min dotter Stina.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards