Alla inlägg den 15 maj 2011

Av Sandra - 15 maj 2011 19:27

Börjar med en bild från gårdagen. Jag satt ute en stund så fick mina älsklingar testa luften ute. de gillar det verkligen och är inte ett dugg rädda.

  

Idag var ag helt slut, men kände inte för att vara hemma. Johanna och jag tog då en tur till Storebro. Vi köpte med oss lite glass, för man ska ju ha med något när man kommer oanmält ;)

Vi kom ju mitt i lunchen, men vi satte och och tjatade med Leena och Matias.

Glassen var mycket god, testade nya Twister fruit....mmmmmm

Väntade tills Adelé vaknade så fick gosa med henne lite. Vi kollade när hon lekte glatt och koncentrerat i jorden, sen åkte vi hemåt.

   

  

Snart Mästarnas mästare!!!! Heja Ingemar!!!!

Av Sandra - 15 maj 2011 10:26

Jag ska snart smyga ner och göra frukost. Tror att Johanna sover så ska va tyst. Tyvärr vill inte katterna va tysta, utan Zimba sjunger lite vackert.

Kanske Popular för den har jag sjungit hela natten. det gick ju rktigt bra för söta Saade. Att komma 3:a är ju toppen. det var ett tufft startfält och jag gillade några låtar, men INTE den som faktiskt vann. Jag lyssnade på den igen efter vinsten, men kan inte förstå det som va bra med den. Danmark var därimot bra.


Igår var en toppen-dag igen trots hemsk natt. Mamma och pappa var här, så mamma dansade med dammsugaren och pappa med gräsklipparen. Vi åkte sen till Storebro på fika. Väl hemma satte jag mig ute och katterna fick gå runt i koppel.

Johanna kom senare, flyttade in för ett tag. Vi gjorde hemmagjord pizza och den var så god. Jag trodde jag skulle sprängas... ha ha.....

En film blev det innan Eurovision och det efterlängtade godiset.


Trots att jag la mig sent 00.30, så har jag sovit dåligt. Jag kanske börjar bli för otålig med att få ut bebisen så det går ut över hela mig. Svårt att sova iaf.


Nu hörde jag någon nere så behöver inte smyga då ;)

Presentation


Mitt liv med diabetes och min dotter Stina.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards