Alla inlägg den 14 maj 2011

Av Sandra - 14 maj 2011 09:07

Nu kommer det om mina nätter igen...............

I natt har det inte blivit mycket sömn, har haft så svårt att andas. Jag har nu suttit upp ett tag, men kan fortfarande inte ta ett djupt andetag.

Jag har vaknat och flåsat efter luft många gånger under natten. Har testat att gå upp, men inte hjälpt.

Undrar om det är allergi. Igår när jag va hos föräldrarna satt vi ju ute och åt. Jag blev täppt i näsan väldigt fort. Tog näässpray där och när jag kom hem, men det kan ju va allergin som spökat i natt.

Hade behövt mer sömn känner jag, tänkte ju sitta uppe och se hela Eurovision till efter midnatt.


Jag visste många som skulle ha barn runt samma datum som mig. Nu är det knappt någon kvar!!!! Jag vill också åka till BB och få ut min lilla bebis. Blir väldigt frustrerad när även de som skulle ha efter mig nu är på BB!!! Men kul för dom =)

Presentation


Mitt liv med diabetes och min dotter Stina.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards