Alla inlägg den 7 maj 2011

Av Sandra - 7 maj 2011 18:57

Jag åkte till föräldrarna ett tag, men satt mest och vilade där. Började leka med Adelè men fick ge upp fort. Hela magen spände sig och började göra ont och strålade ut i ryggen. Häll i sig ganska länge, men nu känns det bättre. Känne rmig öm runt magen nu. Jag brukar inte känna oro att bo själv, men ikväll va värsta "känning" av förvärkar eller vad det är. Men finns ju många att ringa efter och om det kommer tillbaka kan jag alltid ringa förlossningen så får de avgöra vad jag ska göra ;)


Mamma och Adelé kollar Så ska det låta, Adelé nös precis när jag tog kort....

Adelé leker ute med trehjulingen        


  

Dagens magkort vecka 38+2

 

  

Av Sandra - 7 maj 2011 12:40

Denna lördag blev inte alls som jag ville. Bestämde att åka till Sabina, men sen började huvudvärken komma så ställde in. Alltid tråkigt att ställa in roliga saker (som kalaset igår). Men jag har ju inte så lång tid kvar av graviditeten så lyssnar på min kropp sista tiden. Vi hinner umgås sen och då med bebismys och förhoppningsvis ett piggare jag.


Jag ska försöka ta mig till föräldrrana sen och äta lite och pussa på Adelé. Kan ju lägga mig i en solstol där och vila. Matias och Leena kommer ju förbi så tänkte fira Matias idag.


Natten till idag var inte så rolig. Somnade först efter 03, kollade iaf på klockan sist då. Jag la mig strax efter 23 så det tog drygt 4 timmar att somna. Jag var nog uppe 5-6 gånger på dom timmarna och va på toa. Efter 03 så sov jag som en stock till 8, men kände det va för tidigt att gå upp så somnade om till 9.30 Men mår inte så dåligt idag (förutom huvudvärken) så det var något som bara va igår med illamående, yrsel och andnöd.

Presentation


Mitt liv med diabetes och min dotter Stina.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards