Alla inlägg den 28 april 2011

Av Sandra - 28 april 2011 22:29

Är på väg till sängen, har varit helt slut hela kvällen men nu när man ska lägga sig vaknar bebisen och lever livet =)


Funderar på vad jag ska hitt apå i helgen. Har inga planer alls och det är lite trist. Ska försöka mig på att fixa i trädgården, få bort maskrosorna som växer så "fint". Få se hur det går att ligga på alla fyra och sen ta sig upp igen.... ha ha.. men mamma skulle klippa mitt gräs så får passa på när hon är här.


Nä mot sängen då, få se hur denna natt blir. Är uppe mååånga gånger per natt nu och lika svårt att somna om efter varje gång.

Av Sandra - 28 april 2011 17:50

Jag gissar att de flesta gravida har det jobbigt de sista veckorna. Jag har ju legat nästan sen julas, men har ändå haft ork att baka, plocka lite, ta korta promenader o.s.v Men nu orkar jag inget alls. Jag lagar mat nästan varje dag, men får så ont i ryggen av att stå så länge så försöker göra mat som klarar sig så jag kan sitta och vakta bara.

Jag gillar film och tv-serier, men efter att ha legat mycket i 4 månader börjar jag få brist på vad jag ska se.

Någon som har förslag på sysselsättning sista veckorna???

Jag orkar ju knappt något och köra bil lockar inget längre. Men är ju inte långt kvar.......


Jag fick beröm i Västervik idag för de tycker jag sköter mig så bra. Det är ju skönt att höra då jag ibland får värsta ångesten för mina bs-värden.   

Men är helt slut nu, att det kan ta så på krafterna att vara på benen några timmar.

Av Sandra - 28 april 2011 09:57

  


v.37 idag    



Trots att jag inte gör mycket om dagarna så flyger veckorna fram. Det är 3 veckor till bf, kan alltså säga att inom 5 veckor har jag en bebis hos mig/oss   

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt liv med diabetes och min dotter Stina.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards