Alla inlägg den 27 april 2011

Av Sandra - 27 april 2011 15:46

Idag har det varit svalare ute, ganska skönt. Jag har varit på Stegen, men de hade inte fått fram några utemöbler än...grrrr.... så mamma och jag åkte till ICA och handlade istället. Hem och åt lite macka och iväg till barnmorskan.

Här går jag och känner mig som en flodhäst och hon bara säger hur pigg och fräsch jag ser ut... ha ha... hon vet sitt jobb.....  

Trots lite svalare ute doftar det hemskt om mina fötter. Jag går alltid barfota på sommaren men det brukar inte lukta. Nu skyller jag på graviditeten och dess värme..... för det doftar inte gott... ha ha........

Jag ar aldrig upplevt sån värme i kroppen, får flera gånger om dagen såna svettningar så det blir imma på glasögonen.


Bilen är nu iaf tankad och klar inför denna månad. Måste ju ha bensin i om man får åka till Västervik mitt i natten. Då vill vi nog inte stanna och tanka. Imorgon ska Anna-Karina följa med på mitt 7:e ultraljud och enligt min journal ska jag på ännu ett ultraljud nästa vecka...... och nästa vecka blir det nog STORA problem med chaufför......   


Nu ska jag steka lite falukorv till potatisgratängen jag fick av mamma. Jag drog på ugnen och ska fixa lite hemmagjord musli när jag ändå är i köket. Men ryggen gör redan ont efter att ha handlat och stått länge. Hade gått upp ännu mer i vikt....men vet ju att det är fostervattnet och svullnaden i fötterna..........

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt liv med diabetes och min dotter Stina.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards