Direktlänk till inlägg 24 april 2011

gravid och värme = dåligt

Av Sandra - 24 april 2011 14:08

Jag har precis bytt om till påskmiddag med familjen. Känner mig dock inte så fräsch att träffa någon. Att få på sig kjol och tröja gjorde att nu rinner svetten om mig. Det ångar så jag får imma på glasögonen...... hmmmm

Hittade iaf en kjol som va väldig resår i så jag slapp knöla på mig jeans. Inte min favoritkjol, men ändå bättre än jeans.

Jag trvis med att vara gravid, men jag är väldigt glad att jag inte ska va det över sommaren. Nu är det ju "bara" vårvärme och jag flyter bort.

Jag ska pusta lite och se om jag blir svalare innan jag går ut till bilen, men väl vid bilen lär jag ju va varm igen.


Hemma går jag i tights och tröja, men har ingen så lång tröja så jag vill visa mig ute i det. Vill inte handla mer mammakläder med bara några veckor kvar, utan det får gå med det jag har. Tror jag har ett par 3/4 byxor jag lånade av Leena till Rhodos i höstas. Ska testa dom någon dag.


Fick inte på mig några ballerinaskor, för fötterna är så svullna men hittade ett par sandaler som duger bra. Är inte glad i strumpor nu nör fötterna är så svullna.


Vilken klagovisa det blev då   


Nu glider glasögonen av i värmen, så får gå och tvätta av ansiktet tror jag... ha ha

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 16 augusti 2012 21:12

Nä nu ger jag mig. Lägger ner min blogg för tillfället iaf. Jag gillar att ha några läsare men statistiken visar ganska få just nu. Jag valde ju att låsa bloggen så mitt fel. Men har ändå aldrig ork el tid, mår inte särklit bra just nu men kämpar f...

Av Sandra - 8 augusti 2012 21:07

Blev inte att få fart på bloggen, hinner aldrig och är så trött. Alla pratade om att man blir så trött första tiden som mamma, men den tiden har jag nu. Jag är trött hela tiden. Stina vill gärna busa i min säng och så fort jag lägger mig hålle rjag...

Av Sandra - 2 augusti 2012 14:17

Jag vet inte om jag har några läsare kvar efter denna sommar. Att blogga har inte funnits i min vardag.   Jag har nu städat och skulle helst sova liye, men ska jobba snart. Så tänkte ta en snabb bloggning om sommaren.   Stina och jag har förs...

Av Sandra - 2 augusti 2012 11:42

1 timmas promenad avklarad i värmen. Gick utan barnvagn så lite mer motion än när man går med vagn. Stina är hos sin pappa två dagar. Jag ska jobba ikväll och imorgon. Nu testkör jag min nya tvättmaskin och ska ta en sväng med dammsugaren och moppe...

Av Sandra - 31 juli 2012 21:00

Ingen aning om vad  jag ska skriva om idag men hamnade här.   Jag kämpar mot vikten, igen. Jag mår riktigt dåligt över hur jag ser ut men varje gång jag äter duktigt får jag sockerkänning och får ta socker. Inte bästa. Tips? Jag är väldigt rädd...

Presentation


Mitt liv med diabetes och min dotter Stina.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards