Alla inlägg den 21 april 2011

36

Av Sandra - 21 april 2011 11:09

Måste ju även skriva..........36 fulla veckor idag!!!!!   

Av Sandra - 21 april 2011 11:03

Det är som en bastu i mitt vardagsrum idag...*pust* men gillar solen, får nog bara ta fram golvfläkten snart. Tur att katterna gillar värme. Zimba lägger sig och sover under täcket och då gillar man väl värme och Elsa letar upp de soligaste ställena och ligger utsträckt på... =)


Idag blir det Västervik....igen..... Johanna och jag åker lite tidigare och kollar in bokhandeln där. Jag vill hitta en första året bok som det inte står vad föräldrarna föll för hos varann....... sen blir et lite lunch och studiebesök på förlossningen. Det ska bli intressant, men tror inte jag kommer ha så många frågor. Jag har ju kännt båda föräldraträffarna att man redan hört allt man pratar om. Blir väl så när många kompisar och syskonen har barn.

Jag missar sista föräldraträffen nästa vecka, för det va enda tiden som fanns för ultraljud då. Det är lite synd för sista gången skulle det pratas om när man får ta hem sin bebis, men jag fixar det nog ändå =)


IMORGON FOLKRACE!!!!!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt liv med diabetes och min dotter Stina.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards