Alla inlägg den 17 april 2011

Av Sandra - 17 april 2011 15:25

Stulna bilder från http://luunaslife.blogspot.com/.

Igår var vi ute och grillade. Adelé trivdes gott och jag med. I vecka 35+2 ser jag verkligen gigantisk ut!!!!

  

Bästa efterrätten!!! Chokladpudding   

     

Av Sandra - 17 april 2011 13:46

Nu är jag här igen, ska sätta mig en stund och försöka svalka mig. Det är ju grymt skoj att vara pigg, men badar ju i svett!!!! Jag har alltid varit frusen av mig så kan lätt skylla på graviditeten.... =)

Jag har packat upp lite bebiskläder jag fått låna av Leena, har en påse kvar att kolla i. Fick för mig att bädda spjälsängen. Jag har inte tänkt göra det än, men idag bara VILLE jag det. Så nu blir det att jaga bort katterna, för de vill gärna ligga där.

Blonderade mig lite i torsdags, så bifogar en bild. Jag blev nöjd, men blev lite ojämt på vissa ställen. Men men så är det, växer ju ut igen ;)

        

Nu blir det lunch, ingen nyttig sådan. Blev grymt sugen på kräm när jag var och handlade nu. Det är inget bra för diabetesen, men idag unnar jag mig det. Tror att det är värmen som gör att det är så lockande med kall kräm.....mmmmm...

Av Sandra - 17 april 2011 11:36

Ja, nu ska jag testa att blogga på bloggplatsen då jag blev väldigt frustrerad på min gamla blogg. Jag är ju väldigt glad i att blogga och här verkar det va mycket skoj man kan göra. Jag är ju ganska kass på hemsidor, men får jag leka lite blir nog bloggen bra. Så välkomna hit, bara kommentera på så jag får se om det fungerar =)


Denna låt kommer ofta i mitt huvud nu, varje gång jag får ont av graviditeten nynnar jag på den. Kanske något Johanna får sjunga för mig på BB =)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt liv med diabetes och min dotter Stina.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards